Je pakketje heeft niet het GLDN gevoel dat je verwacht had? Jammer. Laten we het snel voor je oplossen door in 5 stappen je retour te regelen. 

Voor een retour betaal je 5 euro in België en 9 euro in Nederland. Dit bedrag verrekenen we bij de terugstorting van je bestelling. 

Stap 1:
Surf naar het retourportaal en 'Start een retourproces' op.  Zoek de zending op die je wilt terugsturen. Dit is aan de hand van je postcode en het 'tracking nummer' (track & trace nummer) van de zending.

Stap 2:
Als deze gegevens zijn ingevuld kom je in het volgende scherm. Hier zie je je e-mail adres staan wat eerder is ingevuld voor de oorspronkelijke zending. Geef hier de details van de retour oftewel de reden van retour aan. Je kan altijd een bericht toevoegen als extra opmerking.

Stap 3:
Wanneer alles is ingevuld kies je voor volgende > Kies afleverpunt. Vul hier je postcode om de dichtstbijzijnde servicepunt te kiezen. Druk op KIES om de locatie te selecteren.

Stap 4:
Je bent bijna klaar en krijgt nu een overzicht van je retourdetails:

  • Verzending details: wat je gaat retourneren.
  • Retour details: de reden van retour, je e-mail adres en eventueel je persoonlijk bericht.
  • Het retouradres: De locatie waar het pakket retour wordt gebracht. Je hebt in deze stap nog altijd de mogelijkheid om zaken in de retour te wijzigen.

All set? Vink dan de checkbox onder in het scherm aan en kies voor volgende: Print retourlabel.

Stap 5:
Je kan nu het retourlabel downloaden, uitprinten en op het retourpakket kleven. Wat is een waardig retourtje?

  • ontvangen we terug binnen 20 dagen nadat jij het hebt ontvangen
  • eentje die er nog als nieuw uitziet, want verder dan passen is het jammer genoeg niet geraakt
  • geplooid, niet verfrommeld
  • in de oorspronkelijke verpakking
  • goed gesloten

Ga naar het gekozen servicepunt en lever je pakketje af. Bewaar het bonnetje zorgvuldig, want dat dient als retourbewijs. 

We checken je terugzending van zodra het pakket bij ons toekomt. Is het pakket ongeschonden en verpakt in de oorspronkelijke verpakking, dan storten we het bedrag terug via de betaalmethode die je gebruikte bij je bestelling. Je ontvangt hiervan een mail. Is je pakket niet teruggezonden volgens de retour richtlijnen dan nemen wij contact met je op.